Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(27)
Forma i typ
Książki
(23)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje naukowe
(4)
Artykuły
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Audiobooki
(1)
Druki ulotne
(1)
Muzyka
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Publikacje promocyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(16)
nieokreślona
(4)
tylko na miejscu
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(21)
Czytelnia
(2)
Autor
Zatylna Milena
(3)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(2)
Babin Leif
(1)
Brown Brené
(1)
Castillo Jesus Salomon Ramos
(1)
Chmura Joanna (psycholog)
(1)
Colwill Nina L
(1)
Czemiel-Grzybowska Wioletta (1978- )
(1)
Domaradzki Krzysztof (1989- )
(1)
Domański Piotr
(1)
Filipiak Janusz (1952-2023)
(1)
Halaba Małgorzata
(1)
Hastings Reed (1960- )
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jankowska Hanna (tłumaczka)
(1)
Jaskowska Bożena
(1)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(1)
Klein Naomi (1970- )
(1)
Kowal Monika
(1)
Kulig-Moskwa Katarzyna
(1)
Lunde Niels (1962 )
(1)
Machnik Marcin
(1)
Makaruk Katarzyna
(1)
Meyer Erin (1971- )
(1)
Mielczarek Paweł (organizacja i zarządzanie)
(1)
Motyl Paweł
(1)
Nawrocka Dominika
(1)
Radosz Joanna (1992- )
(1)
Ryzov Igor' Romanovič
(1)
Sinek Simon
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sobolewska Agnieszka
(1)
Stodolny Maciej
(1)
Szafrański Leszek (1973- )
(1)
Słodki Tomasz (1983- )
(1)
Vinnicombe Susan
(1)
Wasik Jarosław (1971- )
(1)
Willink Jocko
(1)
Witkowska Magda
(1)
Łopatka Bartłomiej
(1)
Świerk Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Żołędowska-Król Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(14)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(26)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Bibliotekarze
(1)
Dowódcy
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Handlowcy
(1)
Internauci
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Grafika polska
(1)
Temat
Zarządzanie
(9)
Przedsiębiorstwo
(5)
Marketing
(3)
Marketing cyfrowy
(3)
Przywództwo
(3)
Sukces
(3)
Kobieta
(2)
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Znak towarowy
(2)
Antyglobalizm
(1)
Artyści polscy
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Biblioteki
(1)
Biblioteki akademickie
(1)
Biblioteki publiczne
(1)
Bibliotekoznawstwo
(1)
Biuro Marketingowe Słowo-Klucz (Kluczbork)
(1)
Bulak, Joanna
(1)
Centra handlowe
(1)
Comarch
(1)
Copywriting internetowy
(1)
Dobrostan psychiczny
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Działania specjalne (wojsko)
(1)
Filipiak, Janusz (1952-2023)
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Galeria Miodowa (Kluczbork)
(1)
Galeria Miodowa (Kluczbork; budynek)
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informacja wizualna
(1)
Innowacje
(1)
Instagram
(1)
Jurkiewicz, Agnieszka
(1)
Klocki Lego
(1)
Kompetencje przywódcze
(1)
Konkursy i festiwale muzyczne
(1)
Konsumenci
(1)
Konwergencja gospodarcza
(1)
Krajowy Festiwal Piosenki Polskiej
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Kwitnąca Kobieta (Kluczbork)
(1)
LEGO (firma)
(1)
Logotypy
(1)
Merchandising
(1)
Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna (Kluczbork)
(1)
Morawiec, Dariusz
(1)
Muzeum Polskiej Piosenki (Opole)
(1)
Navy SEALs
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Netflix
(1)
Odwaga
(1)
Organizacja pracy
(1)
Organizacje
(1)
Organizacje kobiece
(1)
Patelska, Alicja
(1)
Platforma internetowa
(1)
Prais, Anna
(1)
Produkt regionalny
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorczość
(1)
Przedsiębiorstwo prywatne
(1)
Przedsiębiorstwo społeczne
(1)
Przemysł zabawkarski
(1)
Reklama internetowa
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Repozytoria instytucjonalne
(1)
Rzemieślnicy
(1)
Sklepy dyskontowe
(1)
Sklepy internetowe
(1)
Start-up
(1)
Status społeczny
(1)
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Dolina Stobrawy" (Kluczbork)
(1)
Strategia
(1)
Strategia marketingowa
(1)
Strony WWW
(1)
Supermarkety i hipermarkety
(1)
Symbole
(1)
Szymańska, Małgorzata
(1)
Słodki, Tomasz (1983- )
(1)
Technologia informacyjna (IT)
(1)
Telewizja internetowa
(1)
Urząd Miejski (Kluczbork)
(1)
Usługi
(1)
Wegetarianizm
(1)
Wizerunek miasta
(1)
Wojsko
(1)
Zarządzanie finansami
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Znaki graficzne
(1)
Zymiak, Katarzyna
(1)
allegro.pl
(1)
Temat: dzieło
Kulisy Powiatu (tygodnik)
(3)
Temat: czas
2001-
(17)
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Kluczbork (woj. opolskie)
(3)
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Billund (Dania)
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Opole (woj. opolskie)
(1)
Powiat kluczborski (woj. opolskie)
(1)
Rosja
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Poradnik
(9)
Artykuł z gazety
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Autobiografia
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Encyklopedia
(1)
Książka interaktywna
(1)
Książki z kodami QR
(1)
Monografia
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pieśń i piosenka
(1)
Plakat
(1)
Podręcznik
(1)
Poradniki
(1)
Przepisy kulinarne
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Reportaż
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1381)
Socjologia i społeczeństwo
(862)
Edukacja i pedagogika
(787)
Kultura i sztuka
(616)
Kultura fizyczna i sport
(490)
Zarządzanie i marketing
(27)
Medycyna i zdrowie
(430)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(419)
Psychologia
(340)
Podróże i turystyka
(302)
Biologia
(232)
Hobby i czas wolny
(231)
Literaturoznawstwo
(214)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(197)
Religia i duchowość
(197)
Rozwój osobisty
(184)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(158)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(158)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(157)
Kulinaria
(152)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(148)
Etnologia i antropologia kulturowa
(137)
Architektura i budownictwo
(96)
Styl życia, moda i uroda
(94)
Geografia i nauki o Ziemi
(93)
Transport i logistyka
(77)
Rolnictwo i leśnictwo
(72)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(71)
Ochrona środowiska
(70)
Językoznawstwo
(68)
Fizyka i astronomia
(66)
Filozofia i etyka
(50)
Media i komunikacja społeczna
(37)
Informatyka i technologie informacyjne
(31)
Nauka i badania
(31)
Dom i ogród
(30)
Inżynieria i technika
(28)
Chemia
(23)
Praca, kariera, pieniądze
(23)
Archeologia
(13)
Matematyka
(11)
Styl życia, moda, uroda
(3)
1989-2000
(1)
Edukacja
(1)
Etnografia i antropologia kulturowa
(1)
Socjologia
(1)
Środowisko naturalne, ochrona i inżynieria środowiska
(1)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Wellbeing w organizacji : co? jak? dlaczego? / pod redakcją Katarzyny Kulig-Moskwy. - Warszawa : Infor PL, 2018. - 223, [1] strony : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
(Personel & Zarządzanie)
Coraz częściej w przestrzeni biznesu pojawia się tajemnicze pojęcie wellbeing. W dosłownym tłumaczeniu oznacza dobre samopoczucie, dobrobyt, powodzenie, dobro. Jak to odnieść do biznesu i o co chodzi? Czy to jakaś nowa moda, która przeminie tak jak inne trendy? Czy może konieczność i strategia na wygraną?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.95/.96 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marka. Klocek. System konstrukcyjny. Wspólnota. Oto cztery filary jednej z najbardziej znanych firm na świecie. Firmy, która niezmiennie od ponad 8 dekad pobudza wyobraźnię dzieci i dorosłych. Oto historia Lego - idei, która musiała narodzić się na nowo.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658.1/.5 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Vademecum allegrowicza : sprzedawaj na pomarańczowym portalu bez tajemnic / Paweł Mielczarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 133 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Praktycznie każdy, kto zaczyna przygodę ze sprzedażą w sieci, jako pośrednika rozważa Allegro. I nic w tym dziwnego. „Pomarańczowy portal”, mimo upływu lat i coraz liczniejszej konkurencji, pozostaje hegemonem polskiego rynku sprzedaży internetowej. Platforma pozwala dotrzeć do 20 milionów klientów każdego miesiąca. Ta zawrotna liczba wynika z tego, że aż 80 procent polskich internautów wymienia Allegro jako swoje ulubione miejsce zakupów. Tych faktów nie mogą zlekceważyć ani początkujący, ani doświadczeni sprzedawcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339:077(438) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gwałtowny rozwój zaawansowanych technologii, zmiany pokoleniowe i cywilizacyjne oraz rosnąca nieprzewidywalność otaczającego nas świata (z pandemią koronawirusa na czele) spowodowały, że coraz trudniej jest planować, podejmować trafne decyzje i odnosić kolejne sukcesy. Jeśli więc chcemy nadal wygrywać, niezbędne jest nowe spojrzenie na efektywność firm, zespołów i nas samych oraz przełamanie wielu starych, acz komfortowych nawyków. Świat Schrödingera to niepokojąca, choć jednocześnie inspirująca podróż poprzez rzeczywistość, w której znajdziemy się już za chwilę, a przy tym bardzo praktyczna recepta na to, jak zwyciężać w nawet najbardziej niesprzyjających okolicznościach. Podobnie jak w Labiryncie, również tu nie brak niezwykłych studiów przypadku. Przekonamy się, że znakomite lekcje na przyszłość można znaleźć na mroźnym biegunie południowym, w strategii działania Al-Ka’idy albo w trakcie absolutnie wyjątkowego koncertu jazzowego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przynależność kulturowa
Temat
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Borykasz się z problemami finansowymi? Nie wiesz, co zrobić, aby pieniądze nie przeciekały Ci przez palce? Chcesz zadbać o swoją finansową przyszłość? Ta książka jest dla kobiet, które szukają odpowiedzi na tak postawione pytania oraz sposobów na poprawę swojego życia finansowego. Autorka bardzo przystępnie i angażująco uczy krok po kroku, jak zająć się swoimi finansami, aby wyjść na prostą w jak najkrótszym czasie, a następnie zadbać o spokojną przyszłość.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336.74 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty kontra ON. Twój szef, przedstawiciel banku, w którym starasz się o duży kredyt, dealer samochodowy, ważny inwestor. Każdy z nas stanął kiedyś do negocjacji z jakimś „potworem” - osobą o większym doświadczeniu, autorytecie i z większymi możliwościami. Książka Igora Ryżowa, negocjatora z wieloletnim stażem, to opis technik i scenariuszy, które pomogą Ci stanąć do negocjacji z „potworem” jak równy z równym. Znajdziesz w niej gotowe narzędzia negocjacyjne, autentyczne przykłady z biznesu, polityki i życia codziennego, które pomogą Ci skutecznie osiągnąć w negocjacjach z silniejszymi to, na czym ci zależy. Przekonaj się, czym różni się rosyjski styl negocjacji od zachodniego. Przetestuj zagrywkę „częściowej zgody” stosowaną przez Władimira Putina. Dowiedz się, jak osiągać kompromisy, z których będziesz dumny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005.574 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Dlaczego tak wielu pracowników z utęsknieniem odlicza czas do piątku i traktuje każdy dzień pracy jako zło konieczne? Dlaczego ludzie nie lubią swojej pracy i nie są w stanie zaangażować się w wykonywane obowiązki? Menedżerowie marzą, by ich podwładni z entuzjazmem oddawali się pracy, jednak większość z nich nie ma pomysłu na kierowanie ludźmi. Współczesne organizacje są zbyt zajęte zarządzaniem zasobami ludzkimi, by dostrzec, że to, czego im potrzeba, to nie sprawny menedżer, ale przywódca z krwi i kości. Ktoś, kto nie tylko rozdzieli obowiązki, ale także pokaże ludziom, że to oni są najcenniejszym kapitałem w firmie. Ludzie, którzy wierzą, że ich praca ma sens, którzy czują się doceniani i wiedzą, że mogą w każdej sytuacji polegać na swoich kolegach i przełożonych, to pracownicy, którzy z własnej inicjatywy zainwestują czas i wysiłek w naukę czy pracę na rzecz swojej firmy. Czy to rzeczywiście jest aż takie proste? Ten model wykorzystują najlepsze przedsiębiorstwa na całym świecie - i osiągają dzięki niemu znacznie większe zyski, rozwijają się intensywniej i są znacznie bardziej konkurencyjne na niełatwym współczesnym rynku. Chcesz, by Twoja firma dołączyła do tego grona? Chcesz nadać tempo własnej karierze? Nie czekaj, aż wyprzedzą Cię inni!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Instagram. Medium społecznościowe, które jest z nami już od kilkunastu lat, właśnie przeżywa boom. W rytmie, w jakim zamiera Facebook, Instagram rośnie, docierając do coraz większej liczby osób. Prosty, fotograficzny lub filmowy przekaz okraszony kilkoma słowami komentarza, oczywiście hashtagami oraz linkiem w bio. Tyle wystarczy, by dotrzeć do tzw. grupy docelowej i stać się instagramowym influencerem. Czy to naprawdę takie proste?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138:077 (1 egz.)
Książka
Muzyka
Audiobook
CD
W koszyku
Tak, to jest następny przewodnik patchworkowy, choć tym razem po krainie biznesu. Dla praktyków biznesu są tu porady, tym cenniejsze, że sprawdzone przez autora. Dla wszystkich – opowieść o tym, że w biznesie trzeba być przygotowanym na porażkę, ale – co ważne – również na sukces. Ci, których biznesowe zagadnienia nie interesują, znajdą opowieść z życia człowieka z pomysłami. Wiele różności ukrytych pod kodami QR sprawia, że można z tą książką spędzić wiele godzin. No i do tego zupełnie niebiznesowe piosenki na płycie! (Z okładki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kup teraz! : jak założyć swój e-sklep i odnieść sukces / Maciej Stodolny. - Warszawa : Słowne, copyright 2021. - 223, [1] strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
„Kup teraz!” to hasło, które w dzisiejszych czasach zna każdy użytkownik sieci. Żyjemy w czasach digitalizacji i wiele aspektów naszego życia przenosi się właśnie do Internetu. Na naszych oczach ma miejsce jedna z większych rewolucji zakupowych w XXI wieku. I ile konsumenci szybko przystosowują się do nowych trendów, inaczej jest już z samym biznesem, który do tej pory w dużej części opierał się na sprzedaży stacjonarnej. Przejście z offline na online jest jednak możliwe, a w dzisiejszych czasach wręcz konieczne. Ta książka powstała dla ciebie, żebyś mógł postawić pierwsze kroki w biznesie sprzedaży internetowej, dowiedział się o najczęstszych błędach i najlepszych rozwiązaniach oraz dowiedział się: Jak krok po kroku założyć swój e-sklep? Jak nie dać się naciągnąć na „genialne jednodniowe kursy” i złote porady odnośnie sprzedaży w internecie? Czym jest konwersja, Presta, SaaS czy też Google Ads? Jak współpracować z influencerami i jak reklamować się w sieci? I przełączyć się z trybu offline na online?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339:077 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didactcs, Practice ; 188)
Tematyka książki jest bardzo aktualna – odnosi się bowiem do funkcjonowania repozytoriów cyfrowych, których istnienie i rozwój w Polsce jest jeszcze bardzo krótki. Biorąc pod uwagę stan badań - podjęcie tematu zarządzania zasobami dokumentów elektronicznych w instytucjonalnych repozytoriach akademickich jest istotne z punktu widzenia rozwoju badań teorii informatologicznych i praktycznej działalności bibliotecznej przynosząc wiedzę na temat modeli ich działania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 002.1-028.27 [Magazyn] (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.334.22-055.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opolski festiwal jest dziedzictwem kulturowym, które wywarło ogromny wpływ na Polaków. Emocjonował cały kraj. Opowiada o tym nowa książka autorstwa Jarosława Wasika, dyrektora Muzeum Polskiej Piosenki w Opolu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 78.071.2(438) Śl. Op. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ar-Ramadi, stracone miasto, piekło na ziemi. Jednostka specjalna komandosów SEALs pod wodzą Jocko Willinka i Leifa Babina stanęła przed misją zabezpieczenia jednego z najgroźniejszych rejonów świata. Dokonali niemożliwego, a ich historia pokazuje, że przywództwo jest najważniejszym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce zespołu. Wykorzystując swoje doświadczenie i wiedzę, Jocko Willink i Leif Babin szkolili kolejne pokolenia dowódców. Później założyli firmę doradczą, która naucza menedżerów wszystkich szczebli i kierowników grup projektowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 355.1(73) (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka = Science, Didacticts, Practice ; 187)
W ostatnich latach tematyka marketingu i zarządzania stała się jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów badawczych w dyscyplinie, jaką jest bibliotekoznawstwo i informacja naukowa. O dużej popularności tej tematyki świadczy jej stała obecność na konferencjach naukowych oraz znacząca i stale rosnąca liczba publikacji z tego zakresu. Jest ona także uwzględniona w ofercie dydaktycznej większości placówek kształcących bibliotekarzy. Implikuje to proces pojawiania się nowego słownictwa oraz adaptowania terminów z zakresu organizacji i zarządzania do potrzeb bibliotekoznawstwa. Można jednak zauważyć, że przy stosunkowo dużej liczbie publikacji poświęconej określonym problemom zarządzania bibliotekami i stosowaniu przez nie narzędzi marketingowych, stanowczo brakuje prób uporządkowania sfery semantycznej i syntezy dotychczasowego dorobku terminologicznego w tej dziedzinie. Niniejsza publikacja stanowi próbę wypełnienia tej luki. Adresowana jest do pracowników naukowych, kierowników i pracowników bibliotek oraz studentów, którzy spotykają się na co dzień z wieloma koncepcjami i pojęciami z zakresu zarządzania i marketingu bibliotecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 02 [Gabinet Metodyczny] (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Nauka, Dydaktyka, Praktyka)
Publikacja zbiorowa Mai Wojciechowskiej prezentuje całe spectrum zagadnień dotyczących współczesnego zarządzania biblioteką. Książka zawiera ważny zarówno z poznawczego punktu widzenia, jak i praktycznego kompleks zagadnień dotyczących współczesnego zarządzania biblioteką. Wprawdzie istnieją już na ten temat liczne monografie i artykuły, ale wiele omówionych w nich problemów jest już zdezaktualizowanych lub częściowo zdezaktualizowanych, a najnowsze piśmiennictwo na ten temat jest bardzo rozproszone. Stąd potrzeba nowego opracowania i kompleksowego zaprezentowania współczesnych problemów zarządzania biblioteką. Recenzowana praca bardzo dobrze wpisuje się i wypełnia tę obecnie istniejącą na rynku lukę wydawniczą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Brak informacji o dostępności: sygn. 02 [Gabinet Metodyczny] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej