Programowanie (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(13)
Forma i typ
Książki
(12)
Poradniki i przewodniki
(4)
Proza
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Artykuły
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Oddział dla Dzieci
(9)
Autor
Rosłan Katarzyna
(3)
Deutsch Stacia
(2)
Czechowski Adrian (informatyk)
(1)
Delaney Joseph (1945- )
(1)
Deutsch Stacia. Dziewczyny Kodują
(1)
Deutsch Stacia. Dziewczyny kodują
(1)
Dobrowolski Wojciech
(1)
Dżdża Joanna (1988- )
(1)
Essinger James (1957- )
(1)
Garbacz Bartłomiej
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górczyńska Agnieszka (tłumaczka)
(1)
Hutt Sarah
(1)
Jagaciak Konrad
(1)
Keeling Michael (programista)
(1)
Kulesza Radosław
(1)
Langa Sebastian
(1)
Leśniakiewicz Dawid
(1)
Malska Tamara
(1)
Pełka Piotr (informatyk)
(1)
Pętlicki Marek
(1)
Rogulska Magdalena
(1)
Rogulski Mariusz
(1)
Saujani Reshma (1975- )
(1)
Tashjian Jake (1994- )
(1)
Tashjian Janet (1956- )
(1)
Tsurumi Andrea
(1)
Turowski Piotr
(1)
Wainewright Max
(1)
Warren Henry S
(1)
Wołk-Łaniewski Jerzy (1986- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Dzieci
(6)
9-13 lat
(5)
6-8 lat
(3)
Dziewczęta
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(4)
Temat
Kluczbork
(3524)
Kobieta
(2152)
Przyjaźń
(1662)
Rodzina
(1549)
Miłość
(1430)
Programowanie (informatyka)
(-)
Tajemnica
(1298)
Sport
(1166)
Zabójstwo
(1010)
Kluczbork (okręg)
(993)
Opowiadanie dziecięce polskie
(931)
Relacje międzyludzkie
(854)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(824)
Nastolatki
(821)
Piłka nożna
(803)
Śledztwo i dochodzenie
(746)
Rodzeństwo
(723)
Powieść młodzieżowa polska
(678)
Kultura
(648)
Trudne sytuacje życiowe
(634)
Dziewczęta
(631)
Zwierzęta
(631)
Miejski Klub Sportowy (Kluczbork)
(594)
Uczniowie
(585)
Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna (Kluczbork)
(584)
Byczyna
(571)
Polska
(571)
Literatura polska
(568)
Poezja polska
(551)
Życie codzienne
(540)
Samorząd gminny
(539)
Magia
(531)
Dzieci
(508)
Policjanci
(496)
Boże Narodzenie
(491)
Uczucia
(486)
Wołczyn
(485)
Małżeństwo
(451)
II wojna światowa (1939-1945)
(445)
Osoby zaginione
(435)
Poezja dziecięca polska
(431)
Sekrety rodzinne
(426)
Powieść młodzieżowa angielska
(402)
Psy
(389)
Arystokracja
(387)
Literatura
(359)
Relacja romantyczna
(355)
Biblioteki publiczne
(351)
Historia
(344)
Matki i córki
(337)
Opowiadanie polskie
(328)
Pamiętniki polskie
(326)
Podróże
(326)
Uprowadzenie
(314)
Ludzie a zwierzęta
(306)
Koty
(305)
Przestępczość zorganizowana
(299)
Wakacje
(294)
Samorząd powiatowy
(290)
Wybory życiowe
(288)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(287)
Zawody sportowe
(286)
Żydzi
(284)
Publicystyka polska
(281)
Młodzież
(261)
Chłopcy
(256)
Poszukiwania zaginionych
(256)
Zakochanie
(251)
Zemsta
(251)
Nagrody
(247)
Szymańska, Małgorzata
(244)
Inwestycje
(241)
Język polski
(241)
Działalność charytatywna
(239)
Ludzie bogaci
(235)
Dziadkowie i wnuki
(231)
Instytucje kultury
(230)
Ojcowie i córki
(229)
Powieść fantastyczna amerykańska
(229)
Wsie
(226)
Zabójstwo seryjne
(224)
Samotność
(222)
Władcy
(222)
Bibliotekarstwo powszechne
(220)
Seryjni zabójcy
(218)
Pomaganie
(217)
Przepisy kulinarne
(212)
Powieść dziecięca polska
(211)
Superbohaterowie
(211)
Muzyka
(210)
Policja
(210)
Powieść grozy amerykańska
(209)
Sztuka
(207)
Muzeum im. Jana Dzierżona (Kluczbork)
(206)
Pisarze
(206)
Szkolnictwo
(205)
Prywatni detektywi
(201)
Piłkarze nożni
(193)
Dojrzewanie
(190)
Powieść kryminalna angielska
(190)
Wieś
(189)
Temat: dzieło
Kulisy Powiatu (tygodnik)
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Wielka Brytania
(1)
Wołczyn (woj. opolskie, pow. kluczborski, gm. Wołczyn ; okolice)
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Powieść
(3)
Podręcznik
(2)
Artykuł z gazety
(1)
Biografia
(1)
Programy komputerowe
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(4)
Historia
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Piękny świat Minecrafta / James Delaney ; tłumaczenie Maksymilian Gutowski. - Gliwice : Helion, copyright 2017. - 100, [4] stron : ilustracje ; 26 cm.
Minecraft jest czymś więcej niż tylko grą? fascynują się nim miliony użytkowników na całym świecie i w każdym wieku. Mając nieograniczone zasoby do dyspozycji, mogą oni tworzyć wśród bezkresnych i przedziwnych krajobrazów, co tylko podpowie im wyobraźnia: budynki, statki, pojazdy, rzeźby i niezwykłe stworzenia. Wiele z tych projektów kosztowało twórców tysiące godzin pracy, nawet jeśli wykonano je za pomocą narzędzi do modelowania i projektowania, które przyspieszają proces twórczy. Zobacz najbardziej imponujące dzieła użytkowników Minecrafta. To niesamowita galeria wielu różnych stylów, podejść i motywów. Być może znajdziesz w niej nie tylko bogate źródło wrażeń estetycznych, ale też natchnienie i inspirację do własnych twórczych poszukiwań. Już po pobieżnym przekartkowaniu tej książki przekonasz się, ile piękna, emocji i wyobraźni kryje się w prostych blokach Minecrafta! Podczas tej magicznej wycieczki po świecie Minecrafta zobaczysz: fantastyczne światy i tajemnicze krajobrazy, futurystyczne obrazy możliwych przyszłości, artystyczne rekonstrukcje rzeczywistych miejsc, przedziwne rzeźby i maszyny, i wiele, wiele innych rzeczy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kod przyjaźni / Stacia Deutsch ; przełożyła Katarzyna Rosłan. - Warszawa : Wilga, [2018]. - 142, [2] strony ; 20 cm.
(Dziewczyny kodują / Stacia Deutsch ; 1)
Dziewczyny kodują – wyjątkowy projekt, łączący non-fiction z fabułą, naukę programowania z dobrą zabawą, tekst z zabawnymi rysunkami i – komputery z dziewczynami.To opowieść o dziewczynkach, które połączył wspólny projekt – stworzenia aplikacji, dzięki czemu zostają najlepszymi przyjaciółkami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Dziewczyny Kodują / Stacia Deutsch ; 2)
To jest najlepszy czas dla Sophii i jej klubu! Oczywiście pracują nad nowymi projektami kodowania, ale przy okazji nie brak im czasu na plotki, ciasteczka i totalnie szalone pomysły. Właśnie planują udział w swoim pierwszym hakatonie – maratonie projektowania, czyli całym dniu spędzonym w gronie koderów wyłącznie na kodowaniu. Zatem: chyba już czas wykonać następny krok w tej grze!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Znak Horyzont)
Gdyby dwa wieki temu pomysł Ady Lovelace został uznany za genialne odkrycie, a nie szaleńczy wymysł kobiety, era komputerów mogłaby się rozpocząć już wtedy. W XIX-wiecznej Anglii, w cieniu skandalu wokół kazirodczego związku lorda Byrona, rozwija się niebywały talent jego córki. W czasach, w których przywilej edukacji nie przysługuje kobietom, nikt się nie spodziewa, że odkrycie Ady może zmienić świat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.42 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzieciaki na start! : programowanie dla najmłodszych / Konrad Jagaciak. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 95 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Helion Edukacja)
Programowanie? To dziecinnie proste! Opanuj podstawy programowania. Naucz się korzystać z narzędzi. Stwórz własne gry komputerowe. Zacznij myśleć jak programista. Choć programowanie może się wydawać bardzo poważną sprawą, nic nie stoi na przeszkodzie, aby przygodę z informatyką zaczynać już od najmłodszych lat. Tworzeniem gier komputerowych na tablety, telefony i komputery mogą się zajmować nawet dzieci, a pierwsze kroki stawiać na... domowym dywanie, z użyciem zwykłych kartek papieru i flamastrów. Podstawy są naprawdę proste, o ile znajdzie się odpowiedni przewodnik. Może nim być ta książka! Prosto, bez zbędnej teorii, w sposób przyswajalny dla najmłodszych, krok po kroku wprowadzi Cię, młody programisto, w świat informatyki. Opanujesz niezbędne podstawy, zrozumiesz, jak działają algorytmy, dowiesz się, jakie narzędzia umożliwią Ci pisanie kodu, a także nauczysz się projektować i tworzyć własne gry komputerowe działające na różnych platformach. Przekonaj się, że to nic trudnego! Podstawy tworzenia algorytmów. Zasada działania komputera. Korzystanie z narzędzia ScratchJr. Tworzenie gry na tablecie. Środowisko Kodu Game Lab. Tworzenie gry na komputerze. Używanie programu Pocket Code. Tworzenie gry na smartfonie. Projektuj, programuj, testuj - zostań młodym programistą!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.85 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Publikacja stanowi idealne wprowadzenie do architektury oprogramowania dla programistów. Zawiera ona praktyczne ćwiczenia, rzeczywiste scenariusze i sprawdzone narzędzia do podejmowania decyzji, które pomogą zdobyć doświadczenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.2 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jeśli masz już dość bezproduktywnego wpatrywania się w ekran komputera lub tabletu i chciałbyś zacząć robić coś naprawdę ciekawego, dobrze trafiłeś! A jeśli przy tym chcesz zabłysnąć w klasie i zostać prawdziwą gwiazdą na lekcji informatyki, to trafiłeś jeszcze lepiej! Scratch to doskonałe narzędzie, dzięki któremu wielu młodych ludzi na całym świecie bez trudu poznało tajniki programowania komputerów. Ułatwia naukę podstaw i umożliwia szybkie tworzenie atrakcyjnych gier, animacji i aplikacji, a do tego jest narzędziem zupełnie bezpłatnym. Aby dołączyć do społeczności użytkowników Scratcha, sięgnij po książkę Młodzi giganci programowania. Scratch. Wydanie II! Szybko i bezboleśnie wprowadzi Cię ona w magiczny świat programowania. Dzięki niej poznasz sposób tworzenia prawdziwej gry komputerowej i przeżyjesz wspaniałą przygodę! Książka sprawdzi się w przypadku zarówno młodych adeptów sztuki programowania, jak i nauczycieli zainteresowanych prowadzeniem zajęć z informatyki dla najmłodszych. Pierwsza część zawiera bardzo dokładny opis środowiska, a druga to doskonałe pomysły na rozbudowane gry komputerowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.438 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kodowanie bez tajemnic / [teksty, opracowanie merytoryczne: Tamara Malska, opracowanie graficzne, okładka, skład: Monika Ostrowska]. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2023. - 47, [1] stron : ilustracje ; 29 cm.
Kodowanie bez tajemnic to książka dla dzieci z klas I-III, które lubią pogłówkować i które ciekawi otaczający świat. Zawiera kilkadziesiąt zakodowanych wiadomości, a każda z nich kryje tajemnicę innego fascynującego miejsca. To prawdziwa logiczna podróż przez Europę! źródło opisu: materiały wydawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004.424 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kolejny tom bardzo popularnej serii o zgranej grupie dziewczyn (Dziewczyny kodują. Kod przyjaźni), które prócz tego, że mają zwykłe "dziewczyńskie" problemy, to jeszcze zajmują się kodowaniem. Książka zawiera sporo praktycznych informacji związanych z kodowaniem, ale nie brakuje też wątków emocjonalnych – tak ważnych dla nastolatek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.43 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Derek Fallon otrzymuje nowy, ekscytujący prezent – laptop! Ale jest pewien haczyk: nie ma dostępu do internetu, nie może go więc ani używać do grania, ani nie może ściągnąć żadnej aplikacji. Jeśli chce grać w gry komputerowe – będzie musiał sam nauczyć się je tworzyć. Najgorszy prezent na świecie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III Prz (1 egz.)
Książka
W koszyku
Scratch jest projektem MIT Media Lab. Początkowo miał służyć młodym ludziom do nauki programowania, ale szybko zaczął pełnić również inne funkcje. Jest jak cyfrowa piaskownica, w której każdy może nie tylko nauczyć się podstaw kodowania, ale także ćwiczyć kreatywność, umiejętność pracy w zespole i zdolność do wynajdywania nieszablonowych rozwiązań, na przykład podczas projektowania gier. Scratch jest bowiem świetnym narzędziem do tworzenia najróżniejszych gier, a poświęcona mu strona umożliwia dzielenie się wynikami swojej pracy z innymi. Ta książka jest przezabawnym przewodnikiem po programowaniu w Scratchu 3, przeznaczonym dla przyszłych inżynierów, programistów, naukowców i pasjonatów kodu. Dzięki niej szybko zaczniesz pisać klasyczne gry zręcznościowe i wzbogacać je w dźwięk i animacje. Pokazano tu również, czym są i do czego się przydają zmienne, pętle czy funkcje. Zaprezentowano także sposoby stosowania reguł matematycznych do stopniowego komplikowania gry. Poszczególne treści zostały bogato zilustrowane i uzupełnione przejrzystymi instrukcjami krok po kroku. W ten sposób, pisząc atrakcyjne gry, w mgnieniu oka przyswoisz nawet bardzo złożone zasady programowania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla Dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.96 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004.4 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej