Komunikacja niewerbalna
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(3)
Czytelnia
(1)
Autor
Borg James
(1)
Carnicero Susan
(1)
Dhawan Erica
(1)
Floyd Michael (agent CIA)
(1)
Houston Philip
(1)
Krochmal Anna
(1)
Macios Tomasz
(1)
Makowski Michał (nauki ekonomiczne)
(1)
Złoch Marlena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kluczbork
(3524)
Kobieta
(2152)
Przyjaźń
(1662)
Rodzina
(1549)
Miłość
(1430)
Komunikacja niewerbalna
(-)
Tajemnica
(1298)
Sport
(1166)
Zabójstwo
(1010)
Kluczbork (okręg)
(993)
Opowiadanie dziecięce polskie
(931)
Relacje międzyludzkie
(854)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(824)
Nastolatki
(821)
Piłka nożna
(803)
Śledztwo i dochodzenie
(746)
Rodzeństwo
(723)
Powieść młodzieżowa polska
(678)
Kultura
(648)
Trudne sytuacje życiowe
(634)
Dziewczęta
(631)
Zwierzęta
(631)
Miejski Klub Sportowy (Kluczbork)
(594)
Uczniowie
(585)
Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna (Kluczbork)
(584)
Byczyna
(571)
Polska
(571)
Literatura polska
(568)
Poezja polska
(551)
Życie codzienne
(540)
Samorząd gminny
(539)
Magia
(531)
Dzieci
(508)
Policjanci
(496)
Boże Narodzenie
(491)
Uczucia
(486)
Wołczyn
(485)
Małżeństwo
(451)
II wojna światowa (1939-1945)
(445)
Osoby zaginione
(435)
Poezja dziecięca polska
(431)
Sekrety rodzinne
(426)
Powieść młodzieżowa angielska
(402)
Psy
(389)
Arystokracja
(387)
Literatura
(359)
Relacja romantyczna
(355)
Biblioteki publiczne
(351)
Historia
(344)
Matki i córki
(337)
Opowiadanie polskie
(328)
Pamiętniki polskie
(326)
Podróże
(326)
Uprowadzenie
(314)
Ludzie a zwierzęta
(306)
Koty
(305)
Przestępczość zorganizowana
(299)
Wakacje
(294)
Samorząd powiatowy
(290)
Wybory życiowe
(288)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(287)
Zawody sportowe
(286)
Żydzi
(284)
Publicystyka polska
(281)
Młodzież
(261)
Chłopcy
(256)
Poszukiwania zaginionych
(256)
Zakochanie
(251)
Zemsta
(251)
Nagrody
(247)
Szymańska, Małgorzata
(244)
Inwestycje
(241)
Język polski
(241)
Działalność charytatywna
(239)
Ludzie bogaci
(235)
Dziadkowie i wnuki
(231)
Instytucje kultury
(230)
Ojcowie i córki
(229)
Powieść fantastyczna amerykańska
(229)
Wsie
(226)
Zabójstwo seryjne
(224)
Samotność
(222)
Władcy
(222)
Bibliotekarstwo powszechne
(220)
Seryjni zabójcy
(218)
Pomaganie
(217)
Przepisy kulinarne
(212)
Powieść dziecięca polska
(211)
Superbohaterowie
(211)
Muzyka
(210)
Policja
(210)
Powieść grozy amerykańska
(209)
Sztuka
(207)
Muzeum im. Jana Dzierżona (Kluczbork)
(206)
Pisarze
(206)
Szkolnictwo
(205)
Prywatni detektywi
(201)
Piłkarze nożni
(193)
Dojrzewanie
(190)
Powieść kryminalna angielska
(190)
Wieś
(189)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(2)
4 wyniki Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Każdy człowiek posługuje się językiem ciała, porozumiewając się z innymi. Jednak większość osób robi to nieświadomie. Komunikacja niewerbalna wzmacnia lub osłabia znaczenie wypowiadanych słów. Książka ta ułatwi czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, a także trafne interpretowanie języka ciała innych osób. Można w niej znaleźć odpowiedzi między innymi na następujące pytania: Co to jest język ciała? W jaki sposób należy interpretować poszczególne gesty i zachowania? Dlaczego tak duże znaczenie w skuteczności przekazu mają ton i natężenia Jakich gestów unikać, aby nie zniechęcać rozmówcy? Po czym poznać, że ktoś kłamie? W jaki sposób zwiększyć efektywność własnego przekazu? Jakie znaczenie w komunikacji ma umiejętność słuchania? Na co zwrócić uwagę, prowadząc prezentację? Jak dobrze wypaść podczas rozmowy kwalifikacyjnej?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.925 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Erica Dhawan – autorytet w zakresie komunikacji i pracy zespołowej w realiach XXI wieku przedstawia zasady skutecznej komunikacji w cyfrowym świecie. Opierając się na najnowszych badaniach, napisała wypełniony praktycznymi radami przewodnik niezbędny w świecie pracy zdalnej i hybrydowej. Dzięki niemu zrozumiesz, czym jest nowa empatia, dowiesz się, jak uniknąć nieporozumień i frustracji, a przede wszystkim poznasz cztery zasady cyfrowej mowy ciała. Dlaczego powinniśmy na nowo nauczyć się stawiać kropki i wykrzykniki? Jak powinien wyglądać skuteczny e-mail? Czemu krótkie wiadomości potrafią być tak bardzo stresujące? Kiedy napisać e-mail, a kiedy sięgnąć po telefon? Jak wykorzystać moc emotikonów? Kiedy spotykamy się z kimś twarzą w twarz, nawet 80% informacji przekazujemy za pomocą mowy ciała. W świecie cyfrowej komunikacji jesteśmy jej pozbawieni. Ta książka podpowie ci, czym skutecznie zastąpić kontakt wzrokowy, kiwnięcie głową lub zwykły uśmiech.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.772 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Umiejętność skutecznego dotarcia do prawdy jest wyjątkowym talentem, który posiada niewiele osób. Co możesz zrobić, nie mając specjalnego przeszkolenia, gdy wiesz, że ktoś ukrywa ważne informacje, a ty koniecznie chcesz je poznać?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.923 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dotychczasowy stan wiedzy dotyczący problematyki komunikacji niewerbalnej odnosi się przede wszystkim do niewerbalnych zachowań ludzkich rejestrowanych i analizowanych w kontekście psychologicznych prawidłowości zachodzących podczas interpersonalnych relacji. Niniejsza książka wskazuje natomiast zakres praktycznego stosowania treści niewerbalnych w przekazie reklamowym emitowanym w telewizji. Fakt wykorzystywania tych treści poddawany jest analizie ich postrzegania przez społeczeństwo, co w efekcie stanowić ma przyczynek do identyfikacji skuteczności reklamy. Głównym celem opracowania jest ujawnienie czynników determinujących stosowanie treści niewerbalnej w reklamie telewizyjnej, a w konsekwencji opisanie wpływu skuteczności wykorzystania treści niewerbalnych w przekazach komercyjnych, politycznych i społecznych na percepcję audytorium.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 159.925:81'221:316.77 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej