Konsumenci (ekon.)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia dla Dorosłych
(1)
Czytelnia
(3)
Autor
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Maison Dominika (1966- )
(1)
Stasiuk Katarzyna
(1)
Wódkowski Arkadiusz
(1)
Łodziana-Grabowska Joanna
(1)
Świtała Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Kluczbork
(3524)
Kobieta
(2152)
Przyjaźń
(1662)
Rodzina
(1549)
Miłość
(1430)
Konsumenci (ekon.)
(-)
Tajemnica
(1298)
Sport
(1166)
Zabójstwo
(1010)
Kluczbork (okręg)
(993)
Opowiadanie dziecięce polskie
(931)
Relacje międzyludzkie
(854)
Powieść młodzieżowa amerykańska
(824)
Nastolatki
(821)
Piłka nożna
(803)
Śledztwo i dochodzenie
(746)
Rodzeństwo
(723)
Powieść młodzieżowa polska
(678)
Kultura
(648)
Trudne sytuacje życiowe
(634)
Dziewczęta
(631)
Zwierzęta
(631)
Miejski Klub Sportowy (Kluczbork)
(594)
Uczniowie
(585)
Miejska i Gminna Biblioteka Publiczna (Kluczbork)
(584)
Byczyna
(571)
Polska
(571)
Literatura polska
(568)
Poezja polska
(551)
Życie codzienne
(540)
Samorząd gminny
(539)
Magia
(531)
Dzieci
(508)
Policjanci
(496)
Boże Narodzenie
(491)
Uczucia
(486)
Wołczyn
(485)
Małżeństwo
(451)
II wojna światowa (1939-1945)
(445)
Osoby zaginione
(435)
Poezja dziecięca polska
(431)
Sekrety rodzinne
(426)
Powieść młodzieżowa angielska
(402)
Psy
(389)
Arystokracja
(387)
Literatura
(359)
Relacja romantyczna
(355)
Biblioteki publiczne
(351)
Historia
(344)
Matki i córki
(337)
Opowiadanie polskie
(328)
Pamiętniki polskie
(326)
Podróże
(326)
Uprowadzenie
(314)
Ludzie a zwierzęta
(306)
Koty
(305)
Przestępczość zorganizowana
(299)
Wakacje
(294)
Samorząd powiatowy
(290)
Wybory życiowe
(288)
Opowiadanie dziecięce amerykańskie
(287)
Zawody sportowe
(286)
Żydzi
(284)
Publicystyka polska
(281)
Młodzież
(261)
Chłopcy
(256)
Poszukiwania zaginionych
(256)
Zakochanie
(251)
Zemsta
(251)
Nagrody
(247)
Szymańska, Małgorzata
(244)
Inwestycje
(241)
Język polski
(241)
Działalność charytatywna
(239)
Ludzie bogaci
(235)
Dziadkowie i wnuki
(231)
Instytucje kultury
(230)
Ojcowie i córki
(229)
Powieść fantastyczna amerykańska
(229)
Wsie
(226)
Zabójstwo seryjne
(224)
Samotność
(222)
Władcy
(222)
Bibliotekarstwo powszechne
(220)
Seryjni zabójcy
(218)
Pomaganie
(217)
Przepisy kulinarne
(212)
Powieść dziecięca polska
(211)
Superbohaterowie
(211)
Muzyka
(210)
Policja
(210)
Powieść grozy amerykańska
(209)
Sztuka
(207)
Muzeum im. Jana Dzierżona (Kluczbork)
(206)
Pisarze
(206)
Szkolnictwo
(205)
Prywatni detektywi
(201)
Piłkarze nożni
(193)
Dojrzewanie
(190)
Powieść kryminalna angielska
(190)
Wieś
(189)
Temat: czas
1989-
(1)
4 wyniki Filtruj
Pozostałe zbiory
W koszyku
Opracowanie poświęcone jest zachowaniom konsumentów na rynku e-usług w Polsce. Rozwój e- usług przedstawiono na tle zmian, jakie dokonują się w obszarze budowania społeczeństwa informacyjnego i zachowań e-konsumentów. Zawiera problemy, które wydawały się najistotniejsze dla podejmowanej problematyki. Menedżerom powinna pomóc w coraz szerszym wykorzystaniu internetu w działalności marketingowej. Publikacja wnosi bardzo ważną i potrzebną wiedzę o nowych sferach i możliwościach działania u w perspektywie ich dynamicznego rozwoju we współczesnej gospodarce.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dynamiczny i trudny rynek, zmiana potrzeb i preferencji konsumentów zwiększają zapotrzebowanie na informacje o rynku, generują potrzebę stałego doskonalenia struktur, procedur, komunikacji i strategii oraz wymagają wnikliwego, uważnego spojrzenia na klienta i partnerów rynkowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Brak informacji o dostępności: sygn. 366.1(438) (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
(Akademia Psychologii)
Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta" Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 366.1 (1 egz.)
Pozostałe zbiory
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia dla Dorosłych
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.6 [Magazyn] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej