Ankiel Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Autor
Zatylna Milena
(1939)
Kluf Monika
(1031)
Dragon Mirosław
(855)
Szatan Andrzej
(457)
Listowska Anna
(443)
Ankiel Magdalena
(-)
Dobrowolski Wojciech
(350)
Zarawska Patrycja (1970- )
(294)
Wodecka Elżbieta
(264)
Roberts Nora (1950- )
(246)
MONK
(235)
LIS
(230)
Drewnowski Jacek (1974- )
(191)
Fabianowska Małgorzata
(188)
Steel Danielle (1947- )
(184)
Konopnicka Maria
(168)
Zimnicka Iwona (1963- )
(163)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(159)
Praca zbiorowa
(158)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(138)
Strzałkowska Małgorzata (1955- )
(135)
Słowacki Juliusz
(132)
Chmielewska Joanna (1932-2013)
(131)
Disney Walt (1901-1966)
(130)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(130)
Christie Agatha (1890-1976)
(127)
Morsztyn Jan Andrzej
(125)
Rzepka Rafał (1974- )
(124)
Mosiewicz-Szrejter Maria (1971- )
(120)
King Stephen (1947- )
(116)
Sagan Marcin
(116)
Mazan Maciejka
(114)
Lenartowicz Teofil
(111)
Stanecka Zofia (1972- )
(110)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(108)
Braiter-Ziemkiewicz Paulina (1968- )
(107)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(107)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(105)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(103)
Szulc Andrzej
(103)
Fabisińska Liliana (1971- )
(101)
Głowińska Anita
(101)
Prus Bolesław
(100)
Skalska Katarzyna
(100)
Dwornik Karolina
(98)
Gawryluk Barbara (1957- )
(98)
Spirydowicz Ewa
(96)
Kraśko Jan (1954- )
(95)
Masterton Graham (1946- )
(94)
Oklejak Marianna (1981- )
(94)
Sandemo Margit (1924-2018)
(94)
Marlier Marcel (1930-2011)
(92)
Gomulicki Wiktor
(91)
AJ
(90)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(90)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(90)
Balcer Karolina
(89)
Orzeszkowa Eliza
(89)
Ślusarczyk-Bryła Paulina
(89)
Baker Mark (1959- )
(88)
Delahaye Gilbert (1923-1997)
(88)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(88)
Astley Neville
(87)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(87)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(86)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(86)
Gęszczak Wojciech
(85)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(85)
Tuwim Julian (1894-1953)
(85)
Dybała Paweł (1981- )
(84)
Olejnik Donata
(84)
Hikiert-Bereza Anna
(83)
Kniaźnin Franciszek Dionizy
(83)
Krentz Jayne Ann (1948- )
(83)
Pawlikowska Beata (1965- )
(83)
Siewior-Kuś Alina
(83)
Gumiński Wiktor
(82)
Ochab Janusz (1971- )
(82)
Clark Brenda
(81)
Górecka Barbara (tłumaczka)
(81)
Kledzik Emilia (1982- )
(81)
Prus Bolesław (1847-1912)
(81)
Palmer Diana (1946- )
(79)
Ujejski Kornel
(79)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(79)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(78)
Jaczewska Edyta
(76)
Busquets Carlos
(75)
MZ
(75)
Starczewski Janusz
(75)
Grzyb Katarzyna (tłumaczka)
(74)
Placety Jacek
(74)
Coben Harlan (1962- )
(73)
Kishimoto Masashi (1974- )
(73)
Mróz Remigiusz (1987- )
(73)
Supeł Barbara
(73)
Webb Holly
(73)
Michalak Katarzyna (1969- )
(72)
Urban Miłosz
(72)
Samojlik Tomasz (1978- )
(71)
Polkowski Andrzej (1939-2019)
(70)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
1 wynik Filtruj
E-book
W koszyku
Monografia stanowi kompleksowe ujęcie zagadnień z zakresu innowacji opakowaniowych. Zawiera charakterystykę przesłanek, kategorii i kierunków rozwoju innowacji na rynku opakowań produktów konsumpcyjnych wraz z rozwiązaniami praktycznymi. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano rynek opakowań w Polsce na tle światowym oraz przedstawiono pojęcie, klasyfikację i determinanty rozwoju innowacji na omawianym rynku. Ponadto omówiono teoretyczne ujęcie procesu rozwoju i komercjalizacji innowacji opakowaniowych. W rozdziale drugim szczegółowo zaprezentowano innowacje materiałowe w segmencie opakowań ze szczególnym naciskiem na rozwiązania, które są zgodne z zasadami gospodarki o obiegu zamkniętym, filozofią zrównoważonego rozwoju oraz zasadami ekoprojektowania opakowań. Rozdział trzeci zawiera szeroką charakterystykę innowacji konstrukcyjnych i technologicznych. Kolejny poświęcono najbardziej powszechnej kategorii innowacji opakowaniowych, tj. innowacjom marketingowym. Omówiono w nim aktualne rozwiązania w zakresie formy konstrukcyjnej opakowań, grafiki, kolorystyki oraz logotypu marki. Ponadto zaprezentowano przesłanki wdrażania tych rozwiązań, kierunki ich rozwoju, a także podano przykłady skutecznych działań z zakresu wdrażania innowacji marketingowych w segmencie dóbr konsumpcyjnych, głównie na rynku polskim. W rozdziale piątym przybliżono zagadnienia związane z projektowaniem innowacyjnych opakowań w odniesieniu do rynkowych, prawnych, technologicznych, ekonomicznych i ekologicznych aspektów tego procesu. Rozdział szósty monografii powstał we współpracy z firmami z branży opakowaniowej, naukowcami oraz projektantami. Zawarto w nim opis czterech unikatowych projektów, ukazujący proces projektowania z różnych perspektyw, a także poruszono aspekty związane z fazą poszukiwania rozwiązań, testowania i prototypowania.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej